Мої історії

Сім порад Геннадія Виходцева підприємцям-початківцям

Геннадій Виходцев – успішний український бізнесмен. Разом с партнерами заснував відому торговельну мережу Фокстрот та інші бізнеси. Всім відомо, що Виходцев Геннадій Анатолійович стояв біля джерел української комерції. Власне Фокстрот вже перетнув межу у 25 років. Часовий ритейл Секунда (компанія “Мікроприбор”) незабаром відсвяткує свій 30-річний ювілей, а родина торговельно-розважальних центрів DEPOT впевнено зазирнула у друге десятиріччя.

Бажаєте долучитись до когорти успішних підприємців? Тоді ловить сім бізнесових порад від Геннадія Виходцева – людини, яка має право навчати майбутніх мільйонерів.

Геннадій Виходцев - Фокстрот
Бізнесмен Геннадій Виходцев з працівниками Групи компаній Фокстрот під час підведення підсумків корпоративного рейтингу еко-відповідальних працівників

Сім порад

Ви вже маєте класну ідею. Назбирали трохи грошенят у якості стартового капіталу. Знайшли місце, де буде ваше майбутнє кафе, арт простір, автомайстерня, крамничка чи туристична компанія. Але ваші конкуренти не сплять, ваші клієнти про вас ще не знають, а всі обставини життя передбачити важко. Тому Геннадій Виходцев (Выходцев Геннадий) застерігає вас від несподіванок силою власного досвіду:

  1. Майте додаткове джерело прибутку. Ідеальний варіант – суміщати стару роботу зі стабільним прибутком з бізнесом, що розвивається. Тому що новий бізнес перші місяці потребує постійних вливань грошей. Найвдаліші бізнеси виходять на точку беззбитковості за 6 місяців. Перший час ваше бізнес-дитя потребує коштів, коштів, коштів. Всі зароблені за цей період гроші будуть йти на його підтримку та розвиток. Тому добре, якщо ви будете мати стабільне джерело прибутку на підтримку штанів та свого новенького бізнес-проєкту.
  2. Особиста участь у всіх процесах. Якщо ви відкрили магазин, то маєте опанувати всі процеси. Попрацюйте продавцем, кур’єром, помічником кондитера, пакувальником, охоронцем. Так ви будете у курсі всіх процесів, завжди зможете підмінити найманого працівника та зекономите трохи грошей на старті своєї діяльності. Якщо ви візьмете собі за звичку працювати з найманим персоналом постійно, то цим самим будете стимулювати, мотивувати і контролювати людей.
  3. Ви маєте вчитися. Є багато книг про бізнес і маркетинг. Придбайте для початку щось суто про свій бізнес та порадник когось з відомих фінансистів. Б’юся об заклад, що після кожної прочитаної сторінки ви будете змінювати та вдосконалювати бізнес.
  4. Генерація реклами. Про те, що реклама – двигун торгівлі, знає практично кожний. Але реклама може бути різною – відкритою, партизанською та за допомогою сарафанного радіо. Відкриту рекламу в медіа на старті бізнесу може дозволити собі далеко не кожний. Але не пошкодуйте грошей на яскраву та оригінальну вивіску свого закладу. Партизанська реклама – це креативне згадування про ваш бізнес. Наприклад, трафарет на асфальті або графіті. Ми з партнером Валерієм Маковецьким, до прикладу, починали продажі побутової техніки через об’яви на стовпах. Саме по цим об’явам в буремні 90-ті роки до нас приходили перші клієнти. А ось рекламу завдяки сарафанному радіо потрібно заслужити. Тому на етапі розкрутки бізнесу такий спосіб розповсюдження інформації не дієвий.
  5. Моніторинг конкурентів. Відвідайте своїх конкурентів. Придбайте або замовте у них щось під виглядом таємного покупця. Проаналізуйте, як вони поводяться з покупцями і клієнтами. Все добре варто скопіювати. Або хоча б мати на увазі, що воно є. До речі, обхід потенційних конкурентів варто робити ще на етапі складання бізнес-плану. Сісти й порахувати кількість відвідувачів та приблизний середній чек. Після відкриття закладу або комерційної точки регулярно вивчайте та порівнюйте рівень сервісу. Ну і звісно, вдосконалюйте свій.
  6. Слідкуйте за новинами. Бізнесмен-початківець має постійно відстежувати новини. По-перше, ті що стосуються законодавства. Податки – спрощення податкових процедур та зміни рівня податків, інші відрахування, штрафи. По-друге, технології, які спрощують адміністрування. Наприклад, бот-бухгалтер або новенька CRM (Customer Relationship Management). По-третє, маєте постійно вдосконалювати власний продукт – послугу чи товар, шукати нові джерела постачання або технології виробництва.
  7. Створення конкурентної переваги. Іншими словами – ви маєте запропонувати своїм покупцям щось особливе. Це може бути найдешевший товар, найдорожчій, найякісніший або стовідсотково eco-friendly. У вас може бути найшвидше доставлення товару, театралізована подача блюд, можливість відвідувати заклад з домашніми тваринами або розваги для дітей, поки обслуговують батьків. Родзинка ( конкурента перевага) виділить вас серед конкурентів. Важливо, щоб ваші конкуренти, які теж за вами стежать, не змогли дуже швидко втілити у життя вашу конкуренту перевагу.
Фокстрот
“Ти теж оновлюйся!”  –  новий слоган Фокстроту

Сім порад від Геннадія Виходцева дозволять підприємцю-початківцю вибудувати й гідно провести свій корабель по буремному морю вітчизняного бізнесу. Правда, є ще й восьма порада. Цю думку у свій час висловив Пабло Пікассо: “Вивчайте правила, як професіонал, а потім ламайте їх, як художник”. Отож, Геннадій Виходцев бажає вам терпіння та удачі в нелегкій, але напрочуд цікавій та адреналіновій справі створення власного бізнесу!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *