Геннадій Виходцев, Валерій Маковецький та компанія Microsoft Україна підписали Меморандум про можливе співробітництво у сфері цифрової трансформації торговельної мережі

Задля того, аби прискорити цифрову трансформацію та впровадження інновацій для рітейлу на базі платформ Microsoft Група компаній “Фокстрот” в особі Геннадія Виходцева та Валерія Маковецького провели переговори про потенційну співпрацю з Microsoft Україна. Результатом переговорів стало підписання Меморандуму про взаєморозуміння, яке відбулося у центральному офісі Фокстроту у грудні 2020 року.
Валерій Маковецький та Геннадій Виходцев вважають, що завдання роздрібного продавця сьогодні – надати своєму покупцеві сервіс вищого гатунку: купляти товари у найбільш комфортних умовах, безпечно, гарантовано, швидко та у будь-який час доби. Задля цього найбільш просунуті торгівельні мережі вже давно розпочали й продовжують процес трансформації комерційні моделі свого бізнесу, аби забезпечити собі стійке лідерство. Орієнтуючись на досвід та можливості кращих компаній в діджиталізації ритейлу.
Розуміючи ситуацію на ринку, співзасновники ГК “Фокстрот” Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев, вважають тотальну діджиталізацію Фокстроту одним з ключових завдань для своєї команди. Адже тільки цифрові рішення дають комунікацію з покупцем, розуміння його потреб, а також дозволяють вибудувати робочий ланцюжок задоволення потреб клієнта.
– Комерційний успіх рітейлера сьогодні прямо пов’язаний з тим, як компанія використовує технології. Одночасно з цим компанія повинна володіти інформацією про свого клієнта. Це потрібно для того, аби продавець міг найповніше задовольнити потреби й очікування клієнта, – говорить Ян Петер Де Йонг, директор «Microsoft Україна». – Задля цього ми створюємо інтелектуальний ланцюжок постачання та масштабне переосмислення досвіду роздрібної торгівлі.
Цифрові інструменти Microsoft користуються попитом в усьому світі. Розробки компанії використовують торговельні мережі у багатьох країнах світу. Колекція додатків корпорації Майкрософт дозволяє створювати пропозиції під запити конкретних бізнесів. Адже компанія збирає відомості, вивчає, аналізує та тісно співпрацює зі своїми діючими та потенційними клієнтами.
– Навесні 2020 року Майкрософт допоміг ГКФ мінімізувати наслідки карантину. Ми отримали у безкоштовне користування 6000 ліцензій Microsoft Office 365. Це дало змогу компанії налагодити віддалену роботу в умовах карантинних обмежень, – говорить голова ради засновників Групи компаній Фокстрот Геннадій Виходцев. – Сподіваюся, що подальша співпраця з корпорацією Майкрософт принесе нові рішення українському ринку роздрібної торгівлі – підвищить якість взаємодії з клієнтами, ще більше підвищить якість їх обслуговування.
Наразі передові цифрові рішення дозволяють реалізувати стратегію омніканальної бізнес-моделі у галузі торгівлі електронікою та побутовою технікою, –
– коментує голова наглядової ради «Фокстрот» Валерій Маковецький. Використання хмарних технології, запропонованих Майкрософт, дозволить Фокстроту запровадити у себе їх найпередовіші розробки. За допомогою інтелектуальних продуктів, створених нашим партнером, наша компанія може здійснювати збір та аналітику великих масивів інформації, чим поліпшить взаємодію з клієнтами та партнерами.
В майбутньому планується, що обидві сторони визначать найбільш ефективні площини та формати співпраці.
Роз’яснення щодо юридичного статусу Меморандуму
Меморандум не є угодою, а є лише виразом намірів Сторін. Підписанти Меморандуму погодилися, що для здійснення Потенційного співробітництва, яке передбачено у цьому документі, потрібна буде низка окремих угод на наступному етапі. Тільки письмова ліцензійна угода, підписана Microsoft Ireland Operations Limited, може створити ліцензійну угоду між Microsoft і її клієнтом, буде мати обов’язкову юридичну силу.