Мої історії

Геннадій Виходцев, Валерій Маковецький та компанія Microsoft Україна підписали Меморандум про можливе співробітництво у сфері цифрової трансформації торговельної мережі

Геннадій Виходцев, Валерій Маковецький та компанія Microsoft Україна підписали Меморандум

Задля того, аби прискорити цифрову трансформацію та впровадження інновацій для рітейлу на базі платформ Microsoft Група компаній “Фокстрот” в особі Геннадія Виходцева та Валерія Маковецького провели переговори про потенційну співпрацю з  Microsoft Україна. Результатом переговорів стало підписання Меморандуму про взаєморозуміння, яке відбулося у центральному офісі Фокстроту у грудні 2020 року.

Валерій Маковецький та Геннадій Виходцев вважають, що завдання роздрібного продавця сьогодні  –  надати своєму покупцеві сервіс вищого гатунку: купляти  товари у найбільш комфортних умовах, безпечно, гарантовано, швидко та у будь-який час доби. Задля цього найбільш просунуті торгівельні мережі вже давно розпочали й продовжують процес трансформації комерційні моделі свого бізнесу, аби забезпечити собі стійке лідерство. Орієнтуючись на досвід та можливості кращих компаній в діджиталізації ритейлу.

Розуміючи ситуацію на ринку, співзасновники ГК “Фокстрот” Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев, вважають тотальну діджиталізацію Фокстроту одним з ключових завдань для  своєї команди. Адже тільки цифрові рішення дають комунікацію з покупцем, розуміння його потреб, а також дозволяють вибудувати робочий ланцюжок задоволення потреб клієнта.

 –  Комерційний успіх рітейлера сьогодні прямо пов’язаний з тим, як компанія використовує технології. Одночасно з цим компанія повинна володіти інформацією про свого клієнта. Це потрібно для того, аби продавець міг найповніше задовольнити потреби й очікування клієнта,   –  говорить Ян Петер Де Йонг, директор «Microsoft Україна».  –  Задля цього ми створюємо інтелектуальний ланцюжок постачання та масштабне переосмислення досвіду роздрібної торгівлі.

Цифрові інструменти Microsoft користуються попитом в усьому світі. Розробки компанії використовують торговельні мережі у багатьох країнах світу. Колекція додатків корпорації Майкрософт  дозволяє створювати пропозиції під запити конкретних бізнесів.  Адже компанія збирає відомості, вивчає, аналізує та тісно співпрацює зі своїми діючими та потенційними клієнтами.

 –  Навесні 2020 року Майкрософт допоміг ГКФ мінімізувати наслідки карантину. Ми отримали у безкоштовне користування 6000 ліцензій Microsoft Office 365. Це дало змогу компанії налагодити віддалену роботу в умовах карантинних обмежень,  –  говорить голова ради засновників Групи компаній Фокстрот Геннадій Виходцев.  –  Сподіваюся, що подальша співпраця з корпорацією  Майкрософт принесе нові рішення українському ринку роздрібної торгівлі  –  підвищить якість взаємодії з клієнтами, ще більше підвищить якість їх обслуговування. 

Наразі передові цифрові рішення дозволяють реалізувати стратегію омніканальної бізнес-моделі у галузі торгівлі електронікою та побутовою технікою,  –  

–  коментує голова наглядової ради «Фокстрот» Валерій Маковецький. Використання хмарних технології, запропонованих Майкрософт, дозволить Фокстроту запровадити у себе їх найпередовіші розробки.  За допомогою інтелектуальних продуктів, створених нашим партнером, наша компанія може здійснювати збір та аналітику великих масивів інформації, чим поліпшить взаємодію з клієнтами та партнерами.

В майбутньому планується, що обидві сторони визначать найбільш ефективні площини та формати співпраці.

Роз’яснення щодо юридичного статусу Меморандуму

Меморандум не є угодою, а є лише виразом намірів Сторін. Підписанти Меморандуму погодилися, що для здійснення Потенційного співробітництва, яке передбачено у цьому документі, потрібна буде низка окремих угод на наступному етапі. Тільки письмова ліцензійна угода, підписана Microsoft Ireland Operations Limited, може створити ліцензійну угоду між Microsoft і її клієнтом, буде мати обов’язкову юридичну силу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *